Telewizja2022-03-10
3

TVN Grupa Discovery rozpoczyna współpracę z PAH. „Musimy edukować i angażować społeczeństwo do pomocy”

TVN Grupa Discovery i Polska Akcja Humanitarna podjęły współpracę, aby pomóc uciekającym przed wojną oraz osobom wciąż potrzebującym wsparcia w Ukrainie. - Chcemy uświadamiać, że wsparcie okazywane uchodźcom i osobom cierpiącym z powodu wojny w Ukrainie musi mieć charakter profesjonalny i długofalowy - komentuje Dorota Żurkowska, członek zarządu TVN Grupa Discovery.

TVN Grupa Discovery jako patron medialny wspomoże PAH w długofalowym zbieraniu funduszy na kluczowe w perspektywie kolejnych miesięcy działania pomocowe. Widzowie będą zachęcani do wspierania Polskiej Akcji Humanitarnej zarówno w ramach programów telewizyjnych oraz ogłoszeń społecznych w stacjach Grupy, jak i w kanałach online.

- Media w sytuacji wojny mają do spełnienia bardzo ważną i odpowiedzialną rolę - musimy nie tylko przeciwdziałać potężnej broni, jaką jest dezinformacja, ale także edukować i angażować społeczeństwo do pomocy wszystkim potrzebującym. Robimy to od początku konfliktu w Ukrainie, a teraz jako TVN Grupa Discovery chcemy także uświadamiać, że wsparcie okazywane uchodźcom i osobom cierpiącym z powodu wojny w Ukrainie musi mieć charakter profesjonalny i długofalowy - komentuje Dorota Żurkowska, członek zarządu TVN Grupa Discovery.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Eksperci Polskiej Akcji Humanitarnej będą regularnie gościć na antenach TVN Grupa Discovery, aby dzielić się swoją wiedzą na temat sytuacji uchodźców w Polsce, ich aktualnych potrzeb oraz edukować na temat mądrego niesienia pomocy. Widzowie dowiedzą się o możliwościach wsparcia PAH na platformach online za pośrednictwem bannerów na stronach internetowych stacji należących do nadawcy, portalu tvn24.pl oraz akcji „Razem z Ukrainą”, a także dzięki specjalnym, cyklicznie transmitowanym na antenach ogłoszeniom społecznym.

Specjaliści Polskiej Akcji Humanitarnej będą edukować na temat niesienia pomocy i potrzeb także podczas webinarów dla pracowników Grupy.

- Sytuacja w Ukrainie jest bardzo dynamiczna - na bieżąco monitorujemy potrzeby na miejscu. Dzięki współpracy z TVN Grupa Discovery informacje o naszych działaniach i sposobach na przekazanie datku dla PAH dotrą do jeszcze większej grupy odbiorców - dodaje Rafał Grzelewski, szef zespołu Komunikacji i Fundraisingu Polskiej Akcji Humanitarnej.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:TVN Grupa Discovery, Ukraina, PAH

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas