Internet2018-04-21
2

TVN i Step Records najpopularniejszymi markami na polskim YouTube

W marcu 2018 roku użytkownicy YouTube najczęściej oglądali treści zamieszczone na kanałach TVN, zaś najpopularniejszą marką okazała się wytwórnia Step Records – wynika z zestawienia YouTube Trends firmy Sotrender. Wśród programów telewizyjnych najwięcej odsłon zaliczył The Voice Kids Poland, a materiały zamieszczone przez „Super Express” były najpopularniejsze wśród kanałów prowadzonych przez tytuły prasowe.

W marcu br. najwięcej subskrybentów na polskim YouTube posiadała branża gier (ponad 481,6 tys., wzrost o 2 proc.), która wyprzedziła segment vlogerów rozrywkowych oraz ogólną kategorię vlogów i youtuberów.

Największą liczbę wyświetleń zanotowała branża mediów (z górą 1,2 mld odsłon, wzrost o 3 proc.), na podium znalazły się także segment mediów internetowych oraz marki.

Spośród marek najlepsze statystyki miała wytwórnia Step Records, zarówno pod względem liczby subskrybentów (ponad 2,4 mln, wzrost o 2 proc.), jak i wyświetleń (ponad 43 mln, wzrost o 2 proc.). W kategorii subskrybentów na podium są także Prosto TV i UrbanRecTV, a pod względem odsłon AsfaltRecords oraz QueQuality.

Wśród stacji telewizyjnych na czele zestawienia znalazł się TVN, którego youtube’owy kanał tvnpl okazał się najlepszy zarówno pod względem liczby subskrybentów (ponad 992 tys., wzrost o 9 proc.), jak i wyświetleń (ponad 137,7 mln, w górę o 11 proc.). W czołówce biorąc pod uwagę subskrypcje są także Disney Junior Polska i Disney Channel Polska, a pod względem liczby odsłon TVN Series oraz Polsat.

Biorąc pod uwagę liczbę subskrypcji wśród programów telewizyjnych obecnych na YT na szczycie w marcu br. był The Voice of Poland (ponad 365,3 tys., wzrost o 3 proc.) przed kanałem kartony4funTV oraz The Voice Kids Poland.

The Voice Kids Poland zgromadził z kolei największą liczbę odtworzeń filmów (z górą 21,5 mln, wzrost o 30 proc.) wyprzedzając The Voice of Poland i serialetvp.

Kanał „Przeglądu Sportowego” był w marcu br. liderem w segmencie prasy pod względem liczby subskrybentów (ponad 158,4 tys., w górę o 3 proc.). Na kolejne miejsca trafiły kanały AleHistoria oraz Fakt24.pl.

Z kolei najwięcej odsłon na koniec marca zgromadził w segmencie prasowym kanał se.pl (ponad 4,1 mln, wzrost o 19 proc.), który zdetronizował Fakt24.pl. Na 3. miejscu znalazł się „Przegląd Sportowy”.

W kategorii mediów internetowych pod względem subskrypcji na czele pozostaje SA Wardega (z górą 3,5 mln, przyrost o 0,3 proc.), na podium są także Blowek oraz AbstrachujeTV.

Inaczej przedstawia się ranking liczby wyświetleń wśród mediów internetowych. Tutaj na szczycie jest Planeta Faktów (ponad 37,1 mln, wzrost o 6 proc.) wyprzedzając TVPVOD. Na 3. miejsce przesunął się kanał GPlay: Minecraft kosztem AbstrachujeTV.

Wśród portali internetowych największą rzeszę subskrybentów (ponad 230 tys., wzrost o 3 proc.) posiada Kanał dla dzieci, o jedno miejsce awansował KFD.pl, a na 3. pozycji jest ZapytajTrenera.pl.

Plotek.pl okazał się liderem zestawienia liczby wyświetleń filmów (ponad 8 mln, w górę o 11 proc.), na kolejnych miejscach w czołówce są KręciołaTV i Kanał dla dzieci.

 

Autor:ps

Więcej informacji:Sotrender, YouTube, twórcy, marki

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas