Reklama2010-02-18
2

TVN: jednocyfrowe tempo wzrostu wartości rynku reklamy TV w 2010 r.

Grupa TVN spodziewa się, że w 2010 r. wartość rynku reklamy telewizyjnej będzie rósł w tempie jednocyfrowym, wynika z prezentacji spółki dla inwestorów. W takim samym tempie ma rosnąć reklama typu display w internecie.

"Szacujemy, że rynek reklamy TV i internetowej typu display wykaże niską jednocyfrową dynamikę wzrostu" - czytamy w prezentacji.

Grupa zakłada, że kanał TVN i Onet co najmniej utrzymają swój udział w rynku. Spółka nie podała szacunków dotyczących całego rynku. Wcześniej, tego samego dnia - w raporcie kwartalnym - TVN ocenił, że wartość polskiego rynku reklamy telewizyjnej umocni się na początku tego roku, nie podano jednak szczegółowych założeń.

W 2009 roku grupa TVN miała 420,82 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 363,68 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 2123,37 mln zł wobec 1897,31 mln zł.

Autor:masz-isb

Więcej informacji:TVN, reklama telewizyjna, Grupa TVN

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas