Telewizja2007-01-19
0

TVN liderem 2006 roku

TVN odnotowała w 2006 r. największe wpływy reklamowe sposród wszystkich stacji telewizyjnych. MTV liderem kanałów tematycznych.

TVN zarobiła 2 034 243 520 zł, czyli o ponad 600 mln zł więcej niż w 2005 roku – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazła się Telewizja Polsat, która zanotowało przychody reklamowe na poziomie 1 909 057 285 zł (200 milionów zł więcej niż w 2005 roku).

Na trzecim miejscu telewizyjna "Jedynka" a na czwartym uplasowała się "Dwójka" - oba kanały telewizji publicznej zanotowały wzrost wpływów reklamowych.

Wśród kanałów tematycznych najwięcej zarobiła MTV Polska - wzrost z 97,3 mln zł do 157,4 mln zł.

Wszystkie monitorowane telewizje zarobiły w 2006 roku 7 775 349 178 zł wobec 6 345 996 505 zł w 2005 roku.

Zobacz tabelęight=14>TVP 371 475 517 zł
dane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor

Podsumowanie wpływów reklamowych w 2006 roku:

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas