TVN odnotowała w 2006 r. największe wpływy reklamowe sposród wszystkich stacji telewizyjnych. MTV liderem kanałów tematycznych.
TVN zarobiła 2 034 243 520 zł, czyli o ponad 600 mln zł więcej niż w 2005 roku – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazła się Telewizja Polsat, która zanotowało przychody reklamowe na poziomie 1 909 057 285 zł (200 milionów zł więcej niż w 2005 roku).
Na trzecim miejscu telewizyjna "Jedynka" a na czwartym uplasowała się "Dwójka" - oba kanały telewizji publicznej zanotowały wzrost wpływów reklamowych.
Wśród kanałów tematycznych najwięcej zarobiła MTV Polska - wzrost z 97,3 mln zł do 157,4 mln zł.
Wszystkie monitorowane telewizje zarobiły w 2006 roku 7 775 349 178 zł wobec 6 345 996 505 zł w 2005 roku.
Zobacz tabelęight=14>TVP 3
dane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor
Podsumowanie wpływów reklamowych w 2006 roku: