Reklama2010-12-13
5

TVN liderem, ale więcej zyskała Telewizja Polsat i TVP

W 2010 roku liderem wpływów reklamowych jest TVN, która zarobiła już 2 869 mln złotych. Najwięcej na reklamę wydały Unilever, Polkomtel i Procter and Gamble.

Wpływy z reklam telewizji TVN w okresie styczeń-listopad 2010 r. wyniosły 2 869 mln zł i były o 9,2 proc. wyższe niż w analogicznym okresie zeszłego roku - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane TNS OBOP, które powstały na podstawie oficjalnych cenników i nie obejmują rabatów.

Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się Telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 2 729 mln zł (o 12,8 proc. więcej niż w 2009 roku).

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 2 114 mln zł, czyli o 30,4 proc. wyższą niż rok wcześniej. Natomiast TVP 2 odnotowała wzrost wpływów z reklam o 33,2 proc. do poziomu 1 397 mln zł.

Piątą lokatę zajęła stacja VIVA Polska, która była jednocześnie liderem kanałów tematycznych. Jej przychody wyniosły 547 mln zł i były o 56,7 proc. wyższe niż rok temu.

Zobacz tabelę

 

Zobacz tabelę


Unilever utrzymał pozycję lidera
Najwięcej na reklamę w telewizji wydały w 2010 r. firmy Unilever (wzrost o 27 proc.), Polkomtel (wzrost o 27 proc.) i Procter and Gamble DS Polska (wzrost o 28 proc.).

Zobacz tabelę


 

Autor:masz

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas