Telewizja2007-12-10
0

TVN najcenniejszą marką telewizyjną w Polsce

W opublikowanym po raz czwarty przez dziennik "Rzeczpospolita"rankingu najcenniejszych polskich marek, telewizja TVN uplasowałasię na 11. pozycji, zajmując najlepsze miejsce wśród wszystkichmarek medialnych. Rok temu stacja była dwa oczka niżej.

Wartość marki TVN to 698,9 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 106mln zł w porównaniu z rankingiem sprzed roku.

Spośród marek medialnych w pierwszej trzydziestce znalazły siętakże: TVP 1 (miejsce 14., wartość 517,2 mln zł; wzrost o ok. 105mln zł), Polsat (miejsce 15., wartość 512,2 mln zł; wzrost o ponad111 mln zł) i TVP 2 (miejsce 22., wartość 437,5 mln zł; wzrost oponad 170 mln zł).

Ranking powstał na podstawie badań opinii publicznej,przeprowadzonych przez firmy AC Nielsen i SMG KRC. Szczegółoweobliczenia wartości marek przeprowadziła firma AcropolisAdvisory.

W trakcie tegorocznego badania ocenie Polaków poddano blisko 400marek.

Autor:pp

Więcej informacji:TVN

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas