Telewizja2008-06-10
0

TVN: Niania ma wiernych widzów

Szóstą serię sitcomu "Niania", emitowaną przez TVN ,oglądało 2,96mln osób. Czwarty sezon serialu, pokazywany wiosną 2007 roku,śledziło 3,04 mln widzów. Obie serie produkcji miały jednakidentyczny udział w rynku na poziomie 22,5 proc.

"Niania" zanotowała lepsze wyniki w komercyjnej,atrakcyjnej dlareklamodawców, grupie 16-49. Serial miał w niej 25,5 proc. udziałuw rynku ( przed rokiem 24,86 proc.) - wynika z danych AGB NielsenMedia Research dla Wirtualnemedia.pl.

Zobacz tabelę


Podczas emisji zakończonego właśnie sezonu, w soboty pomiędzy 20 a20.30, największą oglądalność miała publiczna Jedynka. Kanałwybierało 3,15 mln osób (24 proc. udziału), a nadawał on m. in.Pogodę i filmy fabularne. TVN była stacją drugiego wyboru. Trzeciapozycja przypadła Polsatowi, który emitował w tym czasie show "JakOni śpiewają"(2,69 mln widzów, 20,48 proc. udziału).

Na reklamach nadawanych wokół czwartej odsłony "Niani" telewizjaTVN zarobił a 11 mln zł. To więcej niż rok temu, gdy wpływy zespotów emitowanych przed, w trakcie i po odcinkach drugiej seriiwyniosły 10,05 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W sobotnie wieczory perypetie Frani Maj śledziły główniekobiety, mieszkańcy dużych miast, a także osoby legitymujące siewykształceniem podstawowym oraz średnim.


Zobacz tabelę


Serial będzie kontynuowany.W piętnastu nowych odcinkach, którestacja pokaże jesienią, gościnnie wystąpią m.in. zespół Feel iRafał Bryndal.

Autor:ks

Więcej informacji:Niania, TVN

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas