Reklama2007-05-10
0

TVN przed Polsatem, Play wydał 11 mln zł

Telewizyjne wydatki reklamowe kwiecień 2007: Najwięcej zarobiła TVN -Polsat Sport liderem kanałów tematycznych. Reklamodawcą numer jeden Unilever.

Telewizja TVN zwiększyła w kwietniu 2007 r. cennikowe wpływy netto z reklam do 214 114 570 zł, czyli o 8,5 proc. wobec analogicznego okresu 2006. Pozwoliło to stacji kierowanej przez Piotra Waltera awansować na pierwszą pozycję w rankingu najlepiej zarabiających z reklamy telewizyjnej – wynika z danych firmy TNS OBOP przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl (dane powstałe na podstawie oficjalnych cenników, nie obejmują rabatów). 

Na drugie miejsce spadła telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 211 825 695 zł (3,1 proc. więcej niż w kwietniu 2006 roku).

TVP 1 miała 149 374 370 zł (wzrost o 20,5 proc.) a czwarta 'Dwójka' – 114 532 370 zł (wzrost o 13,5 proc.) wpływów reklamowych.
 
Na piątym miejscu znalazła się telewizja Polsat Sport - pierwszy raz w zestawieniu - która ma większe wpływy reklamowe niż takie stacje jak TV4 czy TVN24.

Zobacz tabelęNUM='1045;0;# ##0" zł"' SDVAL="9507766">9 507 766 złMASTER FOODS POLSKA8 612 515 złTELEKOMUNIKACJA POLSKA S.A.8 543 525 złAXEL SPRINGER POLSKA8 513 920 zł

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas