Internet2018-03-17
3

TVN przed „Top Model” i „Szkołą” wśród mediów spoza internetu na Instagramie. Eska liderem radiowym, a „Glamour” internetowym

Wśród 20 najpopularniejszych marek pozainternetowych na Instagramie jest osiem profili stacji i produkcji Grupy TVN oraz trzy produkcje Telewizji Polskiej. Liderem jest TVN wyprzedzający „Top Model” i „Szkołę”. Z marek radiowych najpopularniejsza jest Eska, z prasowych - „Glamour”.

Instagramowy profil TVN na koniec lutego br. miał 304,6 tys. obserwujących, o 3 proc. więcej niż miesiąc wcześniej - pokazują dane firmy SoTrender. Ponad 300 tys. followersów (dokładnie 302,5 tys.) miał jeszcze „Top Model”, a trzecie miejsce zajęła inna produkcja TVN - serial „Szkoła” (256,6 tys.).

W rankingu znalazły się jeszcze inne produkcje Grupy TVN: serial „19+” (183,9 tys. obserwujących), „Dzień dobry TVN” (126,7 tys.), TVN24 (94,2 tys.), „Azja Express” (56,9 tys.) i „Na Wspólnej” (54,2 tys.).

Jeśli chodzi o TVP, to najpopularniejszy na Instagramie jest talent-show „The Voice of Poland” (151,8 tys. followersów), a w zestawieniu są też „M jak miłość” (130,5 tys.) i „The Voice od Kids” (96 tys.). Natomiast Polsat reprezentuje profil samej stacji (55,4 tys. obserwujących).

Najpopularniejszą marką radiową jest Radio Eska z 82,2 tys. obserwujących, natomiast Eska TV ma ich 244,1 tys. Na liście są też dwa tytuły prasowe: „Glamour” ze 114,2 tys. followersów i „Harper’s Bazaar Polska” z 55,2 tys.

W lutym na profilu serialu „19+” użytkownicy wykonali 1,09 mln różnych działań (komentarzy i polubień). „The Voice od Kids” zanotował 838,4 tys. takich aktywności „M jak miłość” - 440,9 tys., a TVN - 437,7 tys..

Na profilu „The Voice od Kids” każdy wpis wywołał średnio prawie 20 tys. aktywności, a na koncie „M jak miłość” - 11,3 tys. Natomiast w przypadku profili Polsatu, TVN24, „Elle”, „Vivy” i „Gazety Wyborczej” było to poniżej tysiąca działań.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas