Telewizja2011-04-04
9

TVN straciła najwięcej w marcu. TVN 24 przed TVP Info

Liderem rynku telewizyjnego w marcu 2011 r. była TVP 1, mimo mniejszego udziału w rynku. W grupie 16-49 numerem 1 Polsat - top 30 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Jak wynika z danych telemetrycznych TNS OBOP przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, udział Jedynki w rynku telewizyjnym w marcu 2011 r. wyniósł 19,81 proc. i był o 3 proc. niższy niż w analogicznym okresie ub.r. Na drugim miejscu, ze sporą stratą do lidera, znalazła się TVN z udziałem na poziomie 14,01 proc. (spadek o 10 proc.).

Na pozycję trzecią awansowała Telewizja Polsat mimo tego, że jej udział w rynku telewizyjnym spadł o 2,5 proc. i wyniósł 13,75 proc.

Tuż za podium znalazła się TVP 2, która rok wcześniej zajmowała trzecią lokatę. Jej udział w rynku telewizyjnym w marcu 2011 r. spadł o 3 proc., co dało tej stacji wynik na poziomie 13,70 proc.

Zagregowany całodobowy udział w rynku czterech największych nadawców wyniósł w marcu 2011 roku  61,27 proc., w porównaniu do 64,10 proc. w analogicznym okresie 2010 r.

Zobacz tabelę


Najpopularniejszą stacją w grupie widzów z dostępem do telewizji kablowej i/lub satelitarnej była w marcu 2011 roku także TVP 1, której udział wyniósł tutaj 16,44 proc. (wzrost o 1 proc.) i był niższy niż w grupie wszystkich widzów.

Na pozycji drugiej utrzymała się TVN z udziałem 14,06 proc., co oznacza spadek o 13 proc. Dalej znalazły się TVP 2 i Polsat – obie te stacje miały tutaj udziały gorsze niż wśród wszystkich widzów. 

Zobacz tabelę

 
W grupie 16-49 - docelowej dla stacji komercyjnych - liderem w marcu 2011 r. była Telewizja Polsat z wynikiem 16,11 proc. 

Zobacz tabelę


W grupie 16-49 (miasta) pozycję lidera obroniła stacja TVN, która straciła 5 proc do poziomu 17,52 proc. Druga była Telewizja Polsat z wynikiem 14,80 proc., która z kolei zanotowała spadek udziału o 2 proc.   

Zobacz tabelę


 

Autor:masz

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas