Telewizja2023-03-23
15

TVN Style rusza z programem informacyjnym. Wśród prowadzących Dorota Wellman

Stacja TVN Style od kwietnia rusza z nowym programem codziennym „Co słychać?”, w którym znajdą się informacje z Polski i świata, w tym newsy ze świata gwiazd. Wśród jego prowadzących znajdą się Dorota Wellman, a także Kasia Węsierska, Dagmara Bryzek i Karolina Owczarz - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

W programie "Co słychać?" znajdą się ciekawe informacje z Polski i ze świata, newsy ze świata kultury i show-biznesu oraz porady. Nie będzie natomiast na pewno polityki i ciężkich tematów. Serwis będzie miał cztery prowadzące, które będą się wymieniały w poszczególne dni.

Pierwszą z nich będzie dziennikarka Dorota Wellman, współprowadząca w TVN od 2007 r. z Marcinem Prokopem magazyn „Dzień dobry TVN”. Od marca nr. Wellman prowadzi też teleturniej „Kto to wie?” na antenie TVN.

„Co słychać?” poprowadzi też prezenterka radiowa dziennikarka i dj-ka Kasia Węsierska. Od 12 lat pracuje w mediach. Od siedmiu związana jest z Radiem Eska, w którym słyszymy ją codziennie w programie „Hity na czasie”. Jest też aktywną Tiktokerką.

W gronie prowadzących znajdzie się Dagmara Bryzek, aktorka, tancerka, joginka i piosenkarka oraz Karolina Owczarz, która przez osiem lat zajmowała się wyczynowo boksem, a teraz jest zawodniczką MMA (od ponad pięciu lat).

Program "Co słychać?" potrwa ok 12 minut i będzie emitowany od poniedziałku do piątku o godz. 18.45. Pierwszy raz będzie można go zobaczyć 3 kwietnia. Powtórki zaplanowano na godz. 22.05.

TVN Style bez "Pani Gadżet" i "Miasta kobiet"

Wprowadzenie codziennego programu informacyjnego to kolejna duża zmiana w ramówce TVN Style, które od grudnia ub.r. zarządzane jest przez Przemysław Kwiatkowskiego. Po 24 sezonach stacja zdjęła program "Pani Gadżet", prowadzony przez Annę Nowak-Ibisz, w wiosennej ramówce nie ma też kolejnej serii „Miasta kobiet”.

Wiosenną nowością TVN Style jest program „Matki, córki, przyjaciółki”, w którym znane marki i córki zamieniają się rolami. Nowością jest też cykl „Biznesy pełne pasji”, prezentujący sylwetki inspirujących bizneswoman, które od pewnego czasu prowadzą własne miniprzedsiębiorstwa.

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 0,44 proc.

Autor:PP

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas