Telewizja2020-12-17
1

TVN Style rusza z akcją #KobiecyBizneswTVNStyle

TVN Style ruszyło z akcją #KobiecyBizneswTVNStyle, w ramach której stacja w wiosennym sezonie programu „Pani Gadżet” zaprezentuje widzom kobiece marki.

Akcja ma na celu wsparcie lokalnych kobiecych biznesów w całej Polsce, które będą mogły się pokazać szerszej publiczności.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Aby zaprezentować się w wiosennym sezonie programu „Pani Gadżet”, należy zgłosić swoją firm na Instagramie TVN Style poprzez oznaczanie ich hashtagiem #KobiecyBizneswTVNStyle oraz @tvnstyle_offcial. Swoje propozycje mogą dodawać również widzowie i internauci.

Wybrane kobiece marki zostaną pokazane w kolejnym sezonie „Pani Gadżet”, który prowadzi Anna Nowak-Ibisz. Będzie to nowy element programu.

- Nasza wizja nigdy nie stoi w miejscu, lecz podlega nieustannej ewolucji. Wpływ na to mają nie tylko nowe trendy, prądy czy mody, ale przede wszystkim zmieniające się zapatrywania człowieka na jego miejsce w świecie. Szczególnie teraz, w tym trudnym czasie pandemii. Dlatego powstał pomysł na pokazanie inspirujących kobiet i polskich, małych, wartościowych biznesów. Każda z nas chce się rozwijać, poszerzać własne horyzonty, realizować marzenia, wyrażać siebie - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Sylwia Maj-Sawicka, szefowa kanału TVN Style. - Stawiamy na autentyczność oraz programy prowadzone przez kobiety, które są prawdziwymi pasjonatkami. Dlatego wspierajmy siebie i inspirujmy nawzajem - dodaje.

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w 2019 roku wyniósł 0,58 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas