W styczniu 2014 roku liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych był kanał TVN Style, drugie miejsce w grupie wszystkich widzów zajął Polsat Play, ale w grupie komercyjnej wiceliderem było TVN Turbo. Największy wzrost odnotowała stacja Domo+.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, udział TVN Style w rynku telewizyjnym w styczniu br. wyniósł 0,67 proc., po wzroście względem stycznia 2014 roku o 6,35 proc.
Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 5,66 proc. i wyniósł 0,56 proc. Jeszcze bardziej do góry (o 8,33 proc.) poszedł udział będącego na trzecim miejscu kanału TVN Turbo. Jego wynik to 0,52 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 44,44 proc., pochwalić się mógł kanał Domo+. Jego średni udział w styczniu 2014 roku wyniósł 0,13 proc., a stacja ta awansowała z miejsca siódmego na szóste.
Najwięcej w rankingu straciła zajmująca ostatnią lokatę stacja Viacom Blink!, której średni udział zmniejszył się praktycznie o 100 proc. do poziomu 0 proc. Kanał ten w marcu br. zakończy nadawanie, przekształcając się w stację filmową Paramount HD (więcej na ten temat).
Drugi największy spadek w zestawieniu zanotowała stacja BBC Lifestyle, której udział zmalał o 28,57 proc. do 0,05 proc.
Zobacz tabelę
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział w styczniu br. zwiększył się tutaj o 8,33 proc. i wyniósł 0,91 proc.
Drugie miejsce z wynikiem na poziomie 0,82 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący wzrost o 12,33 proc. Ostatnia lokata podium należała do Polsatu Play. Jego udział poszedł do góry o 17,19 proc. i wyniósł 0,75 proc.
Największy wzrost w tej grupie, wynoszący aż 50 proc., zanotował także kanał Domo+, który osiągnął 0,12 proc. udziału. Również i tutaj najwięcej (100 proc.) stracił Viacom Blink! i jego średni dobowy udział wyniósł 0 proc.
Zobacz tabelę