Telewizja2013-08-16
4

TVN Style liderem stacji lifestylowych. BBC Lifestyle, Kuchnia+ i Polsat Play mocno w górę

W lipcu 2013 roku liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych pozostała telewizja TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał BBC Lifestyle, z kolei najwięcej stracił Viacom Blink!.

Udział TVN Style w lipcu 2013 roku wyniósł 0,61 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 2,3 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Z czwartej na drugą lokatę awansował skierowany do mężczyzn Polsat Play, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 39,2 proc. i wyniósł 0,50 proc. Z drugiej pozycji na ostatnie miejsce podium spadł natomiast kobiecy kanał TLC. Udział tej stacji wyniósł 0,44 proc., po spadku o 18,6 proc.

Największym wzrostem pochwalić się mogła zajmująca dziewiąte miejsce BBC Lifestyle, której udział w badanym miesiącu zwiększył się o 65 proc. i wyniósł 0,07 proc.

Natomiast największy spadek w rankingu zanotowała zajmująca ostatnią lokatę stacja Viacom Blink!, której średni udział zmniejszył się o 40,6 proc. do poziomu 0,02 proc.

Zobacz tabelę


Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem także pozycja lidera należała do TVN Style, której udział spadł tutaj jednak o 4,4 proc. i wyniósł 0,82 proc. Drugie miejsce zajął kanał TVN Turbo (0,70 proc.; spadek o 12,9 proc.), zaś ostatnia lokata podium należała do TLC (0,62 proc.; w dół o 24,5 proc.).

Również i w tym ujęciu największym wzrostem (o 69,5 proc.) pochwalić się mógł kanał BBC Lifestyle. Z kolei najwięcej także i tutaj stracił Viacom Blink! - było to aż 72,5 proc.

Zobacz tabelę


Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych w lipcu 2013 roku był serial „Śmierć na 1000 sposobów”, który do Polsatu Play przyciągnął 245 tys. widzów. Do rankingu top 10 stacji najwięcej, bo cztery pozycje wprowadziła stacja TVN Style. Trzy miejsca zajęły programy nadane przez Polsat Play. Ponadto w zestawieniu znalazły się dwie pozycje z TLC oraz jedna z TVN Turbo.

Zobacz tabelę

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.

Autor:mk

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas