W marcu 2014 roku liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych pozostał TVN Style. Największymi wzrostami w zestawieniu pochwalić się mogły Kuchnia+ i Polsat Play. Z kolei najwięcej straciła stacja Viacom Blink!.
Udział będącego liderem kanału TVN Style w marcu 2014 roku wyniósł 0,64 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 4,92 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Drugą lokatę zajął skierowany do mężczyzn Polsat Play, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 25,64 proc. i wyniósł 0,49 proc. W marcu 2013 roku stacja ta zajmowała miejsce trzecie.
Z drugiej pozycji na ostatnie miejsce podium spadł kanał TVN Turbo. Udział tej stacji wyniósł 0,45 proc., po wzroście o 9,76 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 33,33 proc., pochwalić się mogła Kuchnia+. Jej średni udział w marcu br. wyniósł 0,12 proc.
Natomiast największy spadek w rankingu zanotowała zajmująca ostatnią lokatę stacja Viacom Blink!, której średni udział zmniejszył się o 50 proc. do poziomu 0,01 proc.
Zobacz tabelę
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział zwiększył się tutaj o 7,32 proc. i wyniósł 0,88 proc.
Drugie miejsce zajął kanał TVN Turbo (0,70 proc.; wzrost o 7,69 proc.). Ostatnia lokata podium należała do Polsatu Play, który rok wcześniej był czwarty (0,63 proc.; do góry o 36,96 proc.).
W tym ujęciu największym wzrostem (o 40 proc. do 0,14 proc. udziału) także mogła pochwalić się stacja Kuchnia+. Również i tutaj najwięcej stracił Viacom Blink! - było to 100 proc. W praktyce średnia dobowa widownia tej stacji wyniosła zaledwie 97 osób.
Zobacz tabelę