W zeszłym miesiącu liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największy wzrost odnotowała stacja Lifetime, a na czele spadków znalazło się BBC Lifestyle.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w listopadzie br. wyniósł 0,66 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez jednego z nadawców. W porównaniu do listopada 2015 roku wynik ten się nie zmienił.
Drugi był Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 20,41 proc. i wyniósł 0,59 proc.
Trzecie miejsce, z udziałem wynoszącym 0,53 proc., zajął TVN Turbo. Jego wynik poszedł do góry o 20,45 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 250 proc., pochwalić się mogła stacja Lifetime. Jej średni udział w listopadzie br. wyniósł 0,07 proc., a stacja ta awansowała z miejsca 11. na 10.
Z kolei największą stratę zanotował kanał BBC Lifestyle, który spadł z pozycji 10. na 11. Jego wynik zmalał o 20 proc. do 0,04 proc.
Zobacz tabelęWśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w listopadzie br. wyniósł 0,92 proc., po wzroście o 10,84 proc.
Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,86 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 34,38 proc. Ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział wyniósł 0,65 proc., po wzroście o 4,84 proc.
W tym ujęciu najwięcej zyskał kanał Domo+ (jego udział wzrósł o 63,64 proc. do 0,18 proc.), a największy spadek odnotowało BBC Lifestyle (było to 28,57 proc. do 0,05 proc.).
Zobacz tabelę