Telewizja2016-01-01
4

TVN Style na czele kanałów lifestylowych. Polsat Food z największym wzrostem

W listopadzie 2015 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Food, a najwięcej straciła Kuchnia+.

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w listopadzie 2015 r. wyniósł 0,66 proc., po wzroście względem listopada 2014 r. o 7,04 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zmalał o 14,04 proc. i wyniósł 0,49 proc. Podium uzupełnia kanał TVN Turbo. Jego wynik to 0,44 proc., po spadku o 15,38 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 37,50 proc., pochwalić się mógł Polsat Food. Jego średni udział w listopadzie wyniósł 0,11 proc., a stacja ta awansowała z miejsca ósmego na szóste.

Z kolei największy spadek zanotowała Kuchnia+, która spadł z miejsca siódmego na ósme. Jej wynik zmalał o 20 proc. do 0,08 proc.

Na ostatnim miejscu znalazła się stacje Lifetime, która nadaje od grudnia 2014 r., a monitorowana jest od marca 2015 r. Jej udział w rynku wyniósł 0,02 proc.

Zobacz tabelę

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział w listopadzie wyniósł 0,83 proc., po spadku o 11,70 proc.

Drugie miejsce z wynikiem na poziomie 0,64 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący stratę o 24,71 proc. Zaś ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział poszedł w dół o 11,43 proc. i wyniósł 0,62 proc.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/fokus-tv-przed-discovery-channel-discovery-turbo-xtra-o-42-proc-w-dol ##

Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał Polsat Food (kanał ten zanotował wzrost o 44,44 proc. do 0,13 proc. udziału), a najwięcej straciła Kuchnia+ (było to 30 proc. do 0,07 proc.).

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas