Telewizja2016-05-24
0

TVN Style na czele kanałów lifestylowych, Polsat Play wiceliderem. Lifetime o 500 proc. do góry

W kwietniu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Lifetime, a najwięcej stracił kanał Discovery Life.

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w kwietniu br. wyniósł 0,68 proc., po wzroście w porównaniu do kwietnia ub.r. o 1,49 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 3,57 proc. i wyniósł 0,54 proc.

Podium uzupełnia kanał TVN Turbo. Jego wynik zmalał o 2 proc. do 0,49 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 500 proc., pochwalić się mogła stacja Lifetime, która nadaje od grudnia 2014 roku, a monitorowana jest od marca 2015 roku. Jej średni udział w kwietniu br. wyniósł 0,06 proc., a stacja ta awansowała z miejsca 12. na 10.

Z kolei największą stratę zanotował kanał Discovery Life, który spadł z pozycji 6. na 7. Jego wynik zmalał bowiem o 29,41 proc. do 0,12 proc.

Zobacz tabelę

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w kwietniu br. wyniósł 0,89 proc., po spadku o 4,30 proc.

Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,78 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 2,63 proc.

Ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział poszedł w dół o 5,88 proc. i wyniósł 0,64 proc.

Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał kanał Lifetime (kanał ten zanotował wzrost o 400 proc. do 0,05 proc. udziału).

Z kolei największy spadek odnotowała tutaj stacja E! Entertainment (było to 33,33 proc. do 0,06 proc.).

Zobacz tabelę

 

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas