Telewizja2016-01-21
2

TVN Style na czele kanałów lifestylowych w 2015 roku. Discovery Life najbardziej w dół

W 2015 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogły dwie stacje: Polsat Food i E! Entertainment, a na przeciwnym biegunie znalazł się kanał Discovery Life.

Średni dobowy udział TVN Style w rynku telewizyjnym w 2015 roku wyniósł 0,67 proc., po wzroście względem poprzedniego roku o 1,52 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zmalał o 3,64 proc. i wyniósł 0,53 proc. Podium uzupełnia kanał TVN Turbo. Jego wynik to 0,48 proc. (bez zmian w porównaniu do 2014 roku).

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 50 proc., pochwalić się mogły ex aequo dwie stacje: Polsat Food i E! Entertainment. Średni udział tej pierwszej anteny w ub.r. wyniósł 0,09 proc. (awansowała ona z miejsca ósmego na siódme), a tej drugiej - 0,03 proc. (10. lokata).

Z kolei największy spadek zanotowała stacja Discovery Life, która utrzymała miejsce szóste. Jej wynik zmalał o 20 proc. do 0,16 proc.

Na ostatnim miejscu znalazła się stacje Lifetime, która nadaje od grudnia 2014 roku, a monitorowana jest od marca ub.r. Jej udział w rynku od tego czasu do końca grudnia ub.r. wyniósł 0,02 proc.

Zobacz tabelę

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział w ub.r. wyniósł 0,90 proc. (bez zmian).

Drugie miejsce z wynikiem na poziomie 0,73 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący stratę o 2,67 proc. Zaś ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział wyniósł 0,67 proc. (również bez zmian).

W tym ujęciu najwięcej zyskała stacja E! Entertainment (kanał ten zanotował wzrost o 50 proc. do 0,06 proc. udziału).

Zobacz tabelę

 

 

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas