We wrześniu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Lifetime, a na przeciwnym biegunie znalazł się kanał Discovery Life.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym we wrześniu br. wyniósł 0,78 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez jednego z nadawców. W porównaniu do września 2015 roku wynik ten wzrósł o 25,81 proc.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 25,58 proc. i wyniósł 0,54 proc.
Na trzecią lokatę, z udziałem wynoszącym 0,50 proc., spadł TVN Turbo. Jego wynik jednak poszedł do góry o 11,11 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 250 proc., pochwalić się mogła stacje Lifetime. Jej średni udział we wrześniu br. wyniósł 0,07 proc., a stacja ta awansowała z miejsca 12. na 10.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/polo-tv-liderem-stacji-muzycznych-w-gore-eska-tv-i-disco-polo-music ##
Z kolei największą stratę zanotował kanał Discovery Life, który spadł z pozycji 6. na 7. Jego wynik zmalał o 33,33 proc. do 0,12 proc.
Zobacz tabelęWśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział we wrześniu br. wyniósł 1,08 proc., po wzroście o 27,06 proc.
Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,83 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 22,06 proc. Ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział wyniósł 0,62 proc., po wzroście o 10,71 proc.
Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał kanał Lifetime (jego udział się podwoił do 0,06 proc.), a na przeciwnym biegunie znalazła się stacja Discovery Life (było to 23,81 proc. do 0,16 proc.).
Zobacz tabelę