Telewizja2016-10-18
0

TVN Style na czele oglądalności stacji lifestylowych. Polsat Play wyprzedził TVN Turbo

We wrześniu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Lifetime, a na przeciwnym biegunie znalazł się kanał Discovery Life.

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym we wrześniu br. wyniósł 0,78 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez jednego z nadawców. W porównaniu do września 2015 roku wynik ten wzrósł o 25,81 proc.

Z trzeciej na drugą lokatę awansował Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 25,58 proc. i wyniósł 0,54 proc.

Na trzecią lokatę, z udziałem wynoszącym 0,50 proc., spadł TVN Turbo. Jego wynik jednak poszedł do góry o 11,11 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 250 proc., pochwalić się mogła stacje Lifetime. Jej średni udział we wrześniu br. wyniósł 0,07 proc., a stacja ta awansowała z miejsca 12. na 10.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/polo-tv-liderem-stacji-muzycznych-w-gore-eska-tv-i-disco-polo-music ##

Z kolei największą stratę zanotował kanał Discovery Life, który spadł z pozycji 6. na 7. Jego wynik zmalał o 33,33 proc. do 0,12 proc.

Zobacz tabelę

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział we wrześniu br. wyniósł 1,08 proc., po wzroście o 27,06 proc.

Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,83 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 22,06 proc. Ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział wyniósł 0,62 proc., po wzroście o 10,71 proc.

Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał kanał Lifetime (jego udział się podwoił do 0,06 proc.), a na przeciwnym biegunie znalazła się stacja Discovery Life (było to 23,81 proc. do 0,16 proc.).

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas