Telewizja2017-02-23
4

TVN Style na czele oglądalności stacji lifestylowych w styczniu. HGTV w czołówce

W zeszłym miesiącu liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Na piątym miejscu zadebiutowała nowa stacja HGTV Home & Garden - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w styczniu 2017 roku wyniósł 0,64 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do stycznia 2016 roku wynik ten zwiększył się o 6,67 proc.

Drugi był Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 3,45 proc. i wyniósł 0,56 proc.

Trzecie miejsce, z udziałem wynoszącym 0,50 proc., zajął TVN Turbo. Jego wynik poszedł w dół o 3,85 proc.

Na piątej lokacie uplasował się nowy kanał HGTV Home & Garden, który wystartował w sobotę, 7 stycznia br. w wyniku przekształcenia TVN Meteo Active. Jego średni udział w styczniu br. wyniósł 0,33 proc., podczas gdy wynik samego TVN Meteo Active w styczniu ub.r. wynosił 0,10 proc. (stacja ta była wówczas 8.). Oznacza to największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 230 proc. HGTV od pierwszego dnia emisji nadaje w jakości HD. Stację oglądać można w kablówkach i na platformach satelitarnych, w których do tej pory był dostępny TVN Meteo Active.

Z kolei największą stratę zanotował kanał Discovery Life, który spadł z pozycji 6. na 8. Jego wynik zmalał o 30,77 proc. do 0,09 proc.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/ranking-kanalow-sportowych-w-styczniu-2017-roku ##

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w styczniu br. również należała do stacji TVN Style, która awansowała z miejsca drugiego. Jej udział w tym ujęciu wyniósł 0,93 proc., po wzroście o 20,78 proc.

Na drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,80 proc., spadł kanał TVN Turbo, notujący jednak wzrost o 1,27 proc. Ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział wyniósł 0,63 proc., po spadku o 8,70 proc.

Najwięcej również i tutaj zyskał kanał HGTV (jego udział względem TVN Meteo Active ze stycznia ub.r. wzrósł o 450 proc. do 0,44 proc.), a największy spadek odnotowało Discovery Life (było to 46,67 proc. do 0,08 proc.).

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas