Telewizja2014-11-13
0

TVN Style na czele stacji lifestylowych. W czołówce Polsat Play i TVN Turbo

W październiku 2014 roku liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych był kanał TVN Style. W grupie wszystkich widzów drugie miejsce zajął Polsat Play, ale w grupie komercyjnej wiceliderem było już TVN Turbo.

Udział TVN Style w październiku 2014 roku wyniósł 0,68 proc., po spadku względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 8 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Z trzeciej na drugą lokatę awansował skierowany do mężczyzn Polsat Play, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 14 proc. i wyniósł 0,57 proc. Tuż za nim znalazł się konkurencyjny kanał TVN Turbo, notujący wzrost o 1,89 proc. do 0,54 proc.

Największy wzrost w zestawieniu zanotował jednak będący na ósmym miejscu Polsat Food, którego wynik w październiku br. poszedł do góry o 60 proc. do 0,08 proc. Z kolei najwięcej stracił kanał BBC Lifestyle, notując spadek o 33,33 proc. Jego wynik to 0,04 proc.

Zobacz tabelę


Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział spadł tutaj o 4,12 proc. i wyniósł 0,93 proc. Drugie miejsce zajął kanał TVN Turbo, notujący wzrost o 12 proc. do 0,84 proc.

Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego Grupy TVN, sukces obu kanałów lifestylowych TVN tłumaczy m.in. tym, że stawiają na własne, oryginalne programy. - W jesiennej ramówce TVN Style pojawiło się 19 własnych produkcji, a w TVN Turbo aż 21 - podkreśla Łupina. 

Poza tym na ich antenach zobaczyć można pozycje zagraniczne. Jak podkreśla Łupina, szczególnym uznaniem cieszy się piątkowe pasmo dokumentalne TVN Style prezentujące filmy z całego świata. - TVN Style i TVN Turbo to stacje, które idą z duchem czasu, mobilizują widza do działania, zmieniają go i rozwijają - dodaje Małgorzata Łupina.

Ostatnia lokata podium należała do Polsatu Play z wynikiem na poziomie 0,66 proc. Zanotował on największy wzrost w rankingu, wynoszący 13,79 proc. W tej grupie najwięcej stracił kanał TLC - było to 21,43 proc.

Zobacz tabelę

Autor:Patryk Pallus

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas