Telewizja2016-03-11
0

TVN Style najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym, traci TLC

W lutym 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Kolejne miejsca zajęły Polsat Play i TVN Turbo, spadki zanotowały m.in. BBC Lifestyle i TLC, a zyskały m.in. E!  oraz Discovery Life.

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w lutym br. wyniósł 0,63 proc., czyli tyle samo ile było w lutym ub.r. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zmalał o 1,72 proc. i wyniósł 0,57 proc. Podium uzupełnia TVN Turbo. Jego wynik to 0,50 proc. (bez zmian).

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 50 proc., pochwalić się mógł kanał E! Entertainment. Jego średni udział w lutym br. wyniósł 0,03 proc., a stacja ta jednak spadła z miejsca 11. na 12. - ostatnie.

Z kolei największą stratę zanotowała stacja BBC Lifestyle, która spadła z pozycji 9. na 11. Jej wynik zmalał bowiem o 33,33 proc. do 0,06 proc.

Na 10. miejscu znalazła się stacje Lifetime, która nadaje od grudnia 2014 roku, a monitorowana jest od marca 2015 roku. Jej udział w rynku w lutym br. wyniósł 0,07 proc.

Zobacz tabelę

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w lutym br. wyniósł 0,86 proc., po spadku o 1,15 proc.

Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,79 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 5,33 proc. Zaś ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział poszedł w dół o 5,48 proc. i wyniósł 0,69 proc.

W tym ujęciu najwięcej zyskał Polsat Food (kanał ten zanotował wzrost o 33,33 proc. do 0,12 proc. udziału), a najwięcej straciła stacja TLC (było to 32 proc. do 0,34 proc.).

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:TVN Style, kanał lifestylowy, TLC

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas