Telewizja2016-02-15
2

TVN Style najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym, TVN Turbo liderem w grupie 16-49

W styczniu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja BBC Lifestyle, a najwięcej stracił kanał Discovery Life.

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w styczniu br. wyniósł 0,60 proc., po spadku względem styczniu ub.r. o 10,45 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie wzrósł o 3,57 proc. i wyniósł 0,58 proc. Podium uzupełnia kanał TVN Turbo. Jego wynik to 0,52 proc. (bez zmian).

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 20 proc., pochwalić się mógł kanał BBC Lifestyle. Jego średni udział w styczniu br. wyniósł 0,06 proc., a stacja ta zajęła miejsce 10.

Z kolei największy spadek zanotowała stacja Discovery Life, która była szósta. Jej wynik zmalał bowiem o 27,78 proc. do 0,13 proc.

Na jedenastym miejscu znalazła się stacje Lifetime, która nadaje od grudnia 2014 roku, a monitorowana jest od marca 2015 roku. Jej udział w rynku w styczniu br. wyniósł 0,06 proc.

Zobacz tabelę


Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia z miejsca drugiego na pozycję lidera awansowała stacja TVN Turbo, której udział w styczniu br. wyniósł 0,79 proc., po spadku o 3,66 proc.

Na drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,77 proc., spadł kanał TVN Style, notujący spadek o 15,38 proc. Zaś ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział poszedł w dół o 8 proc. i wyniósł 0,69 proc.

W tym ujęciu najwięcej zyskał Polsat Food (kanał ten zanotował wzrost o 25 proc. do 0,10 proc. udziału), a najwięcej straciła stacja TLC (było to 31,11 proc. do 0,31 proc.).

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas