Telewizja2021-07-21
1

Lato z premierowymi programami w TVN Style

"Ach, ta impreza!", fot. TVN Style

Adresowany do kobiet kanał TVN Style wprowadzi do letniej ramówki aż cztery premierowe programy. Do tej pory większość stacji telewizyjnych wolało oferować nowości programowe w jesiennej lub wiosennej ramówce.

TVN Grupa Discovery zapewnia, że już przed rokiem eksperymentował z letnimi premierami w TVN Style. Wtedy w ofercie kanału pojawił się program „Patent na dom”. Skąd tyle nowości w letniej ramówce? - Obecnie zmienia się sposób konsumpcji telewizji linearnej, czego efektem jest zacieranie się podziału na ramówkę wiosenną i jesienną w przypadku kanałów tematycznych. Niemniej jednak „sezony ramówkowe” ciągle funkcjonują. Chcąc konkurować z platformami VoD, staramy się, aby nasze kanały były nieustannie interesujące dla widza, a nowy, świeży kontent, oferowany nie tylko wiosną czy jesienią, to tego naturalny efekt - informuje portal Wirtualnemedia.pl Emilia Waszkiewicz z biura prasowego TVN Grupy Discovery.

Zobacz także: TVN Style rusza z akcją #KobiecyBizneswTVNStyle

Premiery w lipcu i sierpniu

Od 18 lipca TVN Style emituje program „Czas na zmianę”. Stylistka magazynu lifestylowego Karolina Limbach zmienia w nim wizerunek bohaterek, a nawet ich szaf. Premierowe odcinki są nadawane w niedzielę o godz. 13. Od 1 sierpnia kobieca telewizja rozpocznie emisję cyklu poradnikowego „Ach, ta impreza!”. Agnieszka Winnicka i Magda Socha-Włodarska opowiadają w nim jak z pomysłem celebrować wyjątkowe okazje. Premierowe odcinki będą emitowane w niedziele o godz. 12.30. 

Zobacz także: 61 tys. widzów programu „Rozenek cudnie chudnie” w TVN Style

13 sierpnia wraca natomiast program „Jestem z Polski”. Polki mieszkające w Europie i na świecie opowiadają w nim o swoim życiu i pracy zagranicą. Pierwsze edycje tego programu, także z udziałem mężczyzn, były emitowane w Travel Channel. Od 15 sierpnia TVN Style będzie pokazywał nowego odcinki programu „Klinika naturalnego piękna”. Występują w nim osoby, które chcą pozbyć się kompleksów związanych m.in. ze starzeniem się, bliznami czy pieprzykami.

W I kwartale 2021 roku TVN Style miał 0,480 proc. udziału w rynku telewizyjnym, co oznacza wzrost o 2,13 proc. w porównaniu z tym samym okresem 2020 roku – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Autor:ag

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas