W lipcu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Lifetime, a na przeciwnym biegunie znalazł się kanał Discovery Life.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w lipcu br. wyniósł 0,76 proc., po wzroście w porównaniu do lipca ub.r. o 10,14 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez jednego z nadawców.
Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 1,72 proc. i wyniósł 0,57 proc.
Oczko niżej, z udziałem wynoszącym 0,47 proc., znalazł się kanał TVN Turbo. Jego wynik poszedł w dół o 6 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 133,33 proc., pochwalić się mogła stacje Lifetime. Jej średni udział w lipcu br. wyniósł 0,07 proc., a stacja ta awansowała z miejsca 12. na 10.
Z kolei największą stratę zanotował kanał Discovery Life, który spadł z pozycji 6. na 7. Jego wynik zmalał o 22,22 proc. do 0,14 proc.
Zobacz tabelęWśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w lipcu br. wyniósł 1,10 proc., po wzroście o 22,22 proc.
Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,78 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 4 proc.
Ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział poszedł do góry o 4,35 proc. i wyniósł 0,72 proc.
Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał kanał Lifetime (kanał ten zanotował wzrost o 200 proc. do 0,06 proc. udziału). Na przeciwnym biegunie znalazła się stacja Discovery Life (było to 30,43 proc. do 0,16 proc.).
Zobacz tabelę