Telewizja2014-08-20
10

TVN Turbo stawia na rozrywkę. „K2”, Dendżer” i „Żarty śmierci” w jesiennej ramówce

Tomasz Kuchar i Kuba Bielak w programie „K2 - kierowców dwóch”Tomasz Kuchar i Kuba Bielak w programie „K2 - kierowców dwóch”

Kanał TVN Turbo w jesiennej ramówce będzie emitował 10 nowych polskich programów. Wśród nich znajdą się takie pozycje jak „K2 - kierowców dwóch”, „Żarty śmierci” czy „Dendżer” z Marceliną Zawadzką.

Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego TVN ds. kanałów tematycznych, zapowiada, że jesienią kanał wzmocni ofertę motoryzacyjną, ale na jego antenie pojawi się też więcej rozrywki.

Nowością z nurtu pozycji motoryzacyjnych będzie program „K2 - kierowców dwóch”, w którym kierowca rajdowy Tomasz Kuchar oraz Kuba Bielak, trener i ekspert w dziedzinie techniki jazdy, będą przeprowadzać różne eksperymenty i testy związane z prowadzeniem samochodu. Z magazynu widzowie dowiedzą się np. przy jakiej prędkości fotoradar nie uchwyci pojazdu albo jak klimatyzacja wpływa na spalanie benzyny.

Spośród rozrywkowych produkcji na antenie TVN Turbo pojawi się program „Dendżer”, który prowadzić będzie nowy prezenter stacji Arkadiusz Klich wraz z Marceliną Zawadzką, Miss Polonią 2011. W magazynie w niecodzienny sposób będą oni testować działanie urządzeń codziennego użytku. Sprawdzą np. jak przygotować sok w pralce.

Trzecią nowością będzie cykl dokumentalny „Żarty śmierci”, pokazujący autentyczne, ale nietypowe przypadki zgonów, które miały miejsce w Polsce. Opowiedzą o nich Beata Jankowska, lekarz medycyny sądowej i Waldemar Głogowski, morfopatolog. Będą oni wyjaśniać poszczególne przypadki, snuć hipotezy co do zaistniałego biegu wydarzeń i alternatywnych możliwości ich uniknięcia. Oprócz inscenizacji w programie znajdą się m.in. zdjęcia zrealizowane w prosektorium i grafiki.

Jesienią TVN Turbo pokaże też 10 premierowych pozycji zagranicznych. To pierwsza ramówka przygotowana w pełni przez nowego szefa stacji, Przemysława Kwiatkowskiego (więcej na ten temat).

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział TVN Turbo w lipcu br. w grupie 16-49 wyniósł 0,7 proc. (dowiedz się więcej).

Autor:Patryk Pallus

Więcej informacji:TVN Turbo, ramówka TVN Turbo

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas