W październiku 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Z trzeciego na drugie miejsce awansowała stacja TVN Turbo, która wyprzedziła Polsat Play.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w październiku br. wyniósł 0,72 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez jednego z nadawców. W porównaniu do października 2015 roku wynik ten wzrósł o 9,09 proc.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował TVN Turbo, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 30,23 proc. i wyniósł 0,56 proc.
Na trzecią lokatę, z udziałem wynoszącym 0,53 proc., spadł Polsat Play. Jego wynik jednak poszedł do góry o 17,78 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 100 proc., pochwalić się mogła stacja Lifetime. Jej średni udział w październiku br. wyniósł 0,06 proc., a stacja awansowała z miejsca 11. na 10.
Z kolei jedyną stratę zanotował kanał BBC Lifestyle, który spadł z pozycji 10. na 11. Jego wynik zmalał o 20 proc. do 0,04 proc.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/8tv-wiceliderem-kanalow-muzycznych-tylko-0-02-proc-udzialu-eska-tv-zgodne-z-zalozona-strategia ##
Zobacz tabelęWśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w październiku br. wyniósł 1,02 proc., po wzroście o 20 proc.
Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,92 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 41,54 proc. Ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział wyniósł 0,63 proc., po wzroście o 8,62 proc.
W tym ujęciu najwięcej zyskała Kuchnia+ (jej udział wzrósł o 57,14 proc. do 0,11 proc.), a jedyny spadek odnotował Polsat Food (było to 40 proc. do 0,06 proc.).
Zobacz tabelę