Telewizja2008-09-18
0

TVN: 'Twarzą w twarz' z mniejszą widownią

Druga odsłona serialu "Twarzą w twarz", który TVN pokazuje wewtorkowe wieczory, cieszy się mniejszą widownią niż nadawana roktemu pierwsza seria produkcji. W czasie emisji serialu TVN wygrywaz Polsatem, ale przegrywa z głównymi kanałami TVP.

Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl wynika, że trzy pierwsze odcinki "Twarzą w twarz2" obejrzało średnio 2,24 mln widzów przy udziale w rynku napoziomie 17,41 proc. w grupie 4+ i w 16,72 proc. w komercyjnejgrupie docelowej (16-49). To o ponad 600 tys. oglądających mniejniż rok temu, gdy po takim samym okresie emisji pierwsza seriaprodukcji miała 2,89 mln widzów i odpowiednio 22,49 proc. i 23,75proc. udziału.

W czasie emisji "Twarzą w twarz" (wtorki 21.30 - 22.30), TVNzajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP 2,nadająca w tym czasie "Magazyn Expressu Reporterów" i "Kulisy M jakmiłość" - programy te ogląda 3,23 mln osób. Minimalnie lepsza odTVN jest także TVP 1 (2,24 mln; filmy fabularne, "Misjaspecjalna"). Słabiej od nadawcy "Twarzą w twarz" radzi sobienatomiast Polsat (2,04 mln; filmy).

Oglądalność drugiej serii "Twarzą w twarz" odcinek poodcinku

Zobacz tabelę

Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiserialu

Zobacz tabelę

Profil widowni "Twarzą w twarz"

Zobacz tabelę

Autor:pp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas