Telewizja TVN odnotowała w styczniu 2007 r. największe wpływy reklamowe spośród wszystkich stacji telewizyjnych. TVN24 liderem kanałów tematycznych.
TVN zarobiła 117 726 907 zł, czyli o ponad 36 mln zł więcej niż analogicznym okresie 2006 roku – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazła się Telewizja Polsat, która zanotowało przychody reklamowe na poziomie 84 162 694 zł (4,8 milionów zł więcej niż w 2006 roku).
Na trzecim miejscu telewizyjna "Jedynka" a na czwartym uplasowała się "Dwójka" - oba kanały telewizji publicznej zanotowały wzrost wpływów reklamowych.
Wśród kanałów tematycznych najwięcej zarobiła TVN24 - wzrost z 4,6 mln zł do 9,6 mln zł.
Wszystkie monitorowane telewizje zarobiły w styczniu 2007 roku 453 825 599 zł wobec 333 958 524 zł w 2006 roku.
Zobacz tabelę045;0;# ##0" zł"' SDVAL="7614527">7 614 527 zł
dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor