Telewizja2007-02-20
0

TVN ucieka Polsatowi

Telewizja TVN odnotowała w styczniu 2007 r. największe wpływy reklamowe spośród wszystkich stacji telewizyjnych. TVN24 liderem kanałów tematycznych.

TVN zarobiła 117 726 907 zł, czyli o ponad 36 mln zł więcej niż analogicznym okresie 2006 roku – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazła się Telewizja Polsat, która zanotowało przychody reklamowe na poziomie 84 162 694 zł (4,8 milionów zł więcej niż w 2006 roku).

Na trzecim miejscu telewizyjna "Jedynka" a na czwartym uplasowała się "Dwójka" - oba kanały telewizji publicznej zanotowały wzrost wpływów reklamowych.

Wśród kanałów tematycznych najwięcej zarobiła TVN24 - wzrost z 4,6 mln zł do 9,6 mln zł.

Wszystkie monitorowane telewizje zarobiły w styczniu 2007 roku 453 825 599 zł wobec 333 958 524 zł w 2006 roku. 

Zobacz tabelę045;0;# ##0" zł"' SDVAL="7614527">7 614 527 złTVN 244 656 681 złVIVA POLSKA3 677 580 złDISCOVERY CHANNEL3 489 010 zł

dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas