Wpływy reklamowe TVN w 2008 roku wyniosły 2,86 mld złotych. Kanałzdetronizował tym samym telewizję Polsat, która zyskała 2,75 mldzłotych. Najwięcej na reklamę w 2008 roku wydały firmy UnileverPolska, Procter and Gamble oraz Polkomtel. - wynika z danych TNSOBOP dla Wirtualnemedia.pl.
TVN, w stosunku do poprzedniego roku, miała o 30,7 proc. wyższewpływy, Polsat zyskał zaś 22,5 proc. Straciły kanały telewizjipublicznej. TVP1 zarobiła z reklam 1,49 mld, a Dwójka 976 mlnzłotych ( - 4,5 proc. i - 9,4 proc.).
Tuż za czterema głównymi antenami uplasował się tematyczny AXN(283 mln złotych ; wzrost o 121 proc.), wyprzedzając TV Puls (272mln złotych, wzrost o 219 proc.), TV4 (252 mln złotych, wzrost o 6proc.), TVN24 ( 205 mln, 10,83 proc. wzrostu) oraz TVN 7 (170 mln,41 proc. wzrostu).
Do najwięcej zarabiających stacji dołączyły Hallmark i NationalGeographic (wzrost o 118 i 72 proc.).
Zobacz tabelę
Najwięcej na reklamę w 2008 roku wydały firmy Unilever Polska,Procter and Gamble oraz Polkomtel.
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę
Wszystkie dane cennikowe, bez rabatów za TNS OBOP.