Internet2014-04-25
4

TVN w internecie: rekord TVN24.pl, dobry start TVN24BiS.pl, w dół TVN.pl

Wśród serwisów internetowych Grupy TVN zdecydowanie najpopularniejszy jest TVN24.pl, który w pierwszych miesiącach br. osiągnął najwyższą jak dotąd odwiedzalność. TVN24BiS.pl zyskał już prawie 600 tys. użytkowników, spadek zanotował TVN.pl, a ruch z TVNplayer.pl zaczął przenosić się na Player.pl.

W lutym br. strony Grupy TVN odwiedziło 4,82 mln użytkowników, którzy wykonali 162,9 mln odsłon, a każdy spędził w serwisach średnio 3 godziny i 50 minut - wynika z danych Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Zdecydowaną większość ruchu zapewnia Grupie serwis TVN24.pl, który w lutym zanotował 3,2 mln użytkowników, 107,8 mln odsłon (w tym 16,9 mln krajowych odsłon mobilnych) oraz 2 godziny i 52 minuty na przeciętnego użytkownika.

>>> TVN24 na czele stacji newsowych, Polsat News, Superstacja i TVN24 BiS zyskują widzów

Jeszcze dłużej internauci korzystali z TVNplayer.pl, udostępniającego w modelu VoD programy, seriale i filmy z kanałów Grupy TVN. W lutym serwis odwiedziło 1,02 mln użytkowników, którzy spędzili w nim średnio po 6 godzin i 49 minut.

W drugiej połowie lutego TVNplayer.pl poszerzył ofertę o treści od innych nadawców (wprowadzając też opcję płatnego dostępu), w związku z czym zmienił nazwę na Player.pl (przeczytaj o tym więcej). Pod nowym adresem serwis do końca miesiąca odwiedziło już 481 tys. użytkowników, którzy wykonali 6,5 mln odsłon, a każdy korzystał z niego średnio przez 3 godziny i 52 minuty.

TVN.pl, prezentujący głównie ramówki poszczególnych kanałów i zapowiedzi emitowanych w nich produkcji, zanotował 1,63 mln użytkowników, 19,3 mln odsłon i 12 minut na przeciętnego użytkownika.

Bardzo dobre wyniki w dwóch pierwszych miesiącach działania osiągnął serwis kanału TVN24 BiŚ: w styczniu miał 627,2 tys. użytkowników, 5,1 mln odsłon i 11:06 minuty na użytkownika, a w lutym 588,7 tys. użytkowników, 4,2 mln odsłon i 10:06 minuty na użytkownika.

>>> Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lutym 2014 roku

Z pozostałych witryn Grupy TVN tylko Ekstraklasa.tv (której wydawanie TVN przejął w połowie ub.r. od Agory) i TVNstyle.pl zanotowały powyżej 100 tys. użytkowników i 500 tys. odsłon.

Zobacz tabelę


W portalu TVN24.pl są wydzielone sekcje TVN Meteo, TVN Warszawa i Kontakt24. Pierwsza miała w lutym 710 tys. użytkowników i 7,3 mln odsłon, druga - 560 tys. użytkowników i 7,7 mln odsłon, a trzecia - 551 tys. użytkowników i 2,5 mln odsłon. Zasadniczą część serwisu odwiedziło 2,68 mln internautów, wykonując 90,2 mln odsłon.

Zobacz tabelę

na kolejnej stronie porównanie wyników stron Grupy TVN rok do roku

Autor:tw

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas