Telewizja2006-10-20
0

TVN zdecydowanym liderem

We wrześniu 2006 roku telewizja TVN zanotowała największe wpływy z reklam, zdecydowanie wyprzedzając Polsat i TVP.

"TVN" zwiększyła we wrześniu cennikowe wpływy netto z reklam do 190,2 mln zł, czyli o prawie 58 mln zł wobec analogicznego okresu 2005 – wynika z danych firmy Expert Monitor. 

Na drugim miejscu znalazł się dotychczasowy lider telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 163 071 655  zł (ponad 6 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).

TVP 1 miała 118,9 mln zł (wzrost o 11 mln zł) a czwarta 'Dwójka' – 99,7 mln zł (wzrost o 18 mln zł) wpływów reklamowych.

 Zobacz tabelęBODY>TV 412 686 814 złTVN SIEDEM12 526 889 zł
 
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas