We wrześniu 2006 roku telewizja TVN zanotowała największe wpływy z reklam, zdecydowanie wyprzedzając Polsat i TVP.
"TVN" zwiększyła we wrześniu cennikowe wpływy netto z reklam do 190,2 mln zł, czyli o prawie 58 mln zł wobec analogicznego okresu 2005 – wynika z danych firmy Expert Monitor.
Na drugim miejscu znalazł się dotychczasowy lider telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 163 071 655 zł (ponad 6 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).
TVP 1 miała 118,9 mln zł (wzrost o 11 mln zł) a czwarta 'Dwójka' – 99,7 mln zł (wzrost o 18 mln zł) wpływów reklamowych.
Zobacz tabelęBODY>
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.