tvn24 umocniła w marcu 2007 pozycję lidera - zyskuje Mini Mini, Eurosport, Disney Channel i AXN - czyli top 20 stacji tematycznych.
Liderem kanałów tematycznych w marcu 2007 r. była telewizja tvn24 - wynika z najnowszych danych TNS OBOP przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu z analogicznym okresem 2006 roku tvn24 zanotowała wzrost udziału w rynku o 1,09 punktu proc. do poziomu 2,65 proc. Drugi kanał w rankingu - Mini Mini - zyskał 0,19 punktu proc. (0,70 proc.).
Na trzecie miejsce awansował Eurosport - 0,62 proc. (w górę o 0,17 punktu proc.). Na czwartej pozycji uplasował się kanał dla dzieci Cartoon Network, który rok temu był drugi (spadek o 0,13 punktu proc.).
Coraz wyżej w rankingu najchętniej oglądanych kanałów tematycznych w Polsce znajduje się Disney Channel, który na naszym rynku pojawił się w grudniu 2006 (dostępny tylko w Cyfra+ i Cyfrowy Polsat). W styczniu 2007 Disney Channel był w rankingu na 13. miejscu, w ubiegłym miesiącu na dziewiątym (0,35 proc.) a w marcu już na 8. miejscu z 0,40 proc. udziałem w rynku.
Zobacz tabelędle bgColor=#eaeaea>Hallmark