Telewizja2009-11-04
0

TVN24 liderem, coraz więcej widzów kanałów dla dzieci

W październiku 2009 roku telewizja TVN24 była zdecydowanym lideremstacji tematycznych. Który kanał muzyczny, dla dzieci, lifestylowyoraz sportowy widzowie wybierali najchętniej? Zapraszamy dozapoznania się z rankingiem top 30 stacji tematycznych w raporcieportalu Wirtualnemedia.pl.

Liderem kanałów tematycznych w październiku 2009 roku byłatelewizja TVN 24 - wynika z najnowszych danych TNSOBOP przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.

W porównaniu z 2008 rokiem TVN 24 zanotowaławzrost udziału w rynku o 0,12 punktu proc. do poziomu 3,44 proc..Drugi kanał w rankingu - Disney Channel - zyskał 0,18 punktu proc.(1,03 proc.), utrzymując pozycję lidera kanałów dziecięcych (tuż zanim Mini Mini, Disney HD - wcześniej Jetix - i CartoonNetwork).

Wśród stacji muzycznych widzowie najchętniejwybierali Vivę Polska 0,53 proc. widowni (0,62 proc. w tym samymmiesiącu ub.r.). Za nią znalazły 4 fun TV i  MTV.

Liderem w tym segmencie kanałów sportowych byłPolsat Sport, który miał 0,69 proc. udziału w rynku (0,34 proc.przed rokiem), a za nim w zestawieniu znalazł się Eurosport z 0,37proc. udziału w rynku (0,28 w u.r.).

Najchętniej oglądanym kanałem filmowym był AXN(spadek z 0,81 proc. do 0, 75 proc.). Drugie miejsce należało dokanału Kino Polska, a pierwszą trójkę uzupełnił Hallmark z 0,39proc. udziału w rynku (0,28 proc. przed rokiem). Ale kino! znalazłosię na czwartej pozycji z wynikiem 0,36 proc. (0,26 proc. przedrokiem).

Liderem na rynku kanałów lifestylowych jest TVNStyle przed TVN Turbo (odpowiednio 0,55 proc. i 0,37 proc. udziałuw rynku).

Zobacz tabelę


W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacjikomercyjnych, pozycję lidera utrzymała telewizja TVN24.

Zobacz tabelę

W grupie 16-49 (miasta) zdecydowanym lideremTVN24 - na drugie miejsce awansował Mini Mini.

Zobacz tabelę

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas