Telewizja2017-03-07
13

TVN24 liderem stacji newsowych. Rosną Polsat News 2 i TVN24 BiS, traci TV Republika

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w lutym br. był TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat News 2, a liderem wśród spadków była Telewizja Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w lutym br. należało do TVN24, którego udział wyniósł 3,99 proc. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej wynik ten wzrósł o 15,99 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez Havas Media Group.

Drugą lokatę zajęła nadająca naziemnie stacja TVP Info. Średni miesięczny wynik tej stacji zwiększył się o 1,80 proc. do 3,40 proc.

Podium uzupełnia Polsat News. W ubiegłym miesiącu kanał miał 1,09 proc. udziału, po wzroście o 12,37 proc.

Na kolejną pozycję spadł kanał TVP3 z udziałem na poziomie 0,93 proc. Jego strata w porównaniu do lutego 2016 roku wyniosła 4,12 proc.

Oczko niżej uplasował się TVN24 BiS z udziałem wynoszącym 0,40 proc. Jego wynik zwiększył się o 37,93 proc.
Siódmą lokatę zajął Polsat News 2. Jego udział zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 41,67 proc. do 0,17 proc. udziału.

Ostatnie miejscu zajęła Telewizja Republika, która zanotowała z kolei największy spadek wśród wszystkich stacji newsowych - było to 9,09 proc. do 0,10 proc. udziału.

Największy udział (4,39 proc.) wśród grup kanałów newsowych w lutym br. miał TVN, mający w portfolio stacje TVN24 oraz TVN24 BiS i notujący wzrost o 17,69 proc. Stacje tej grupy wyprzedziły kanały newsowe TVP, których udział jednak zwiększył się o 0,46 proc. do 4,33 proc. (łączne dane dla TVP Info i TVP3).

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w lutym 2017 roku znalazł się TVN24 z wynikiem 2,27 proc., po spadku o 2,58 proc. Drugie miejsce zajęło TVP Info (1,20 proc. udziału, w dół o 4,76 proc.), a trzeci był Polsat News (0,69 proc.; - 2,82 proc.).

Największy wzrost w tym ujęciu - wynoszący 80 proc. do 0,09 proc. - zanotowała Superstacja. Liderem spadków również w tym ujęciu była Telewizja Republika - było to 20 proc. do 0,04 proc.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 2,59 proc. udziału, po wzroście o 3,19 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas