W listopadzie telewizja TVN24 była zdecydowanym liderem stacji tematycznych. Który kanał muzyczny, dla dzieci oraz sportowy widzowie wybierali najchętniej? Zapraszamy do zapoznania się z rankingiem top 30 stacji tematycznych w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.
Liderem kanałów tematycznych w listopadzie 2009 roku była telewizja TVN24 - wynika z najnowszych danych TNS OBOP przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu z 2008 rokiem TVN24 zanotowała spadek udziału w rynku o 0,36 punktu proc. do poziomu 2,68 proc.. Drugi kanał w rankingu - Disney Channel - zyskał 0,09 punktu proc. (0,96 proc.), utrzymując pozycję lidera kanałów dziecięcych (tuż za nim Mini Mini i Disney XD).
Wśród stacji muzycznych widzowie najchętniej wybierali Vivę Polska 0,54 proc. widowni (0,70 proc. w tym samym miesiącu ub.r.). Za nią znalazły 4 fun TV i MTV.
Liderem w segmencie kanałów sportowych był Polsat Sport, który miał 0,46 proc. udziału w rynku (0,41 proc. przed rokiem), a za nim w zestawieniu znalazł się Eurosport z 0,41 proc. udziału w rynku (0,28 w ub.r.).
Najchętniej oglądanym kanałem filmowym był AXN (spadek z 0,83 proc. do 0,63 proc.). Drugie miejsce należało do kanału Kino Polska, a pierwszą trójkę uzupełniły Hallmark i Ale kino! z wynikiem 0,36 proc..
Liderem na rynku kanałów lifestylowych jest TVN Style przed TVN Turbo (odpowiednio 0,43 proc. i 0,40 proc. udziału w rynku).
W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych, pozycję lidera utrzymała telewizja TVN24 mimo mniejszego udziału w rynku. Na drugie miejsce awansował Discovery Science.
W grupie 16-49 (miasta) zdecydowanym liderem TVN24 przed kanałem dla dzieci Mini Mini.