Trzy pierwsze odcinki amerykańskiego serialu kostiumowego "DynastiaTudorów", który w piątkowe wieczory pokazuje TVP 1, obejrzałośrednio 2,32 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Produkcja dała Jedynce 22,37 proc. udziału w grupie 4+ i 19,11proc. w 16-49. W czasie emisji serialu stacja ta jest liderem rynkutelewizyjnego. Drugie miejsce z udziałem wynoszącym 16,01 proc.zajmuje wtedy TVN, emitujący filmy fabularne. Dalej plasują się:TVP 2 (14,86 proc.; "Kocham Cię Polsko" i "Hit Generator") i Polsat(12,69 proc.; filmy).
Z analizy profilu widowni "Dynastii Tudorów" wynika, że serialoglądają najchętniej kobiety, widzowie po 35. roku życia orazmieszkańcy małych i średnich miast.
Oglądalność "Dynastii Tudorów" odcinek poodcinku
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiserialu
Profil widowni "Dynastii Tudorów"