Telewizja2008-12-22
0

TVP 1: lewicowe show przegrywa z konkurencją

Lewicowy program publicystyczny "Pryzmat", który Jedynka od grudniabr. pokazuje w czwartkowe wieczory, gromadzi mniej widzów niż mająw tym czasie główni konkurencji stacji - wynika z danych AGBNielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Trzy pierwsze odcinki programu "Pryzmat" obejrzało średnio 1,12mln osób przy udziale w rynku na poziomie 12,09 proc. w grupie 4+ iw 8,58 proc. w grupie 16-49. Dla porównania, w analogicznym okresie2007 roku w tym samym paśmie (czwartki 22.40 - 23.11) Jedynkacieszyła się nieco większą popularnością - miała bowiem 1,22 mlnwidzów.

W czasie emisji lewicowego show TVP 1 zajmuje dopiero czwartąpozycję w rynku telewizyjnym. Największa widownię ma wtedytelewizja TVN, która emituje w tym paśmie filmy fabularne,przyciągające przed szklane ekrany średnio 2,45 mln osób. Jedynkęwyprzedzają także: Dwójka (gł. "997" i 'Warto rozmawiać"; 1,34 mln)oraz Polsat ("Gotowe na wszystko"; 1,3 mln).



Zarejestruj się, wymieniaj wiedzę, doświadczenia i poglądy z innymiprofesjonalistami
Cafe.Wirtualnemedia.pl - portalspołecznościowy dla ludzi mediów, reklamy, internetu, marketingu,PR, badań i gospodarki!


Z analizy profilu widowni "Pryzmatu" wynika, że program oglądająnajchętniej kobiety, widzowie po czterdziestce oraz mieszkańcymałych i średnich miast.

Oglądalność "Pryzmatu" odcinek poodcinku

Zobacz tabelę

Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiprogramu

Zobacz tabelę

Profil widowni "Pryzmatu"

Zobacz tabelę

Autor:pp

Więcej informacji:Pryzmat, TVP 1, lewicowe show

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas