Telewizja2004-01-12
0

TVP 1 najlepsza

Polsat stracił pozycję lidera na rynku reklam, duży wzrost tvn

Sześć największych polskich stacji telewizyjnych zarobiło z reklam w 2003 roku 6 195 618 500 (wg oficjalnych cenników), odnotowując tym samym 1,5% wzrost wpływów w stosunku do roku ubiegłego - wynika z danych AGB Polska.

W 2003 roku nastąpiła również zmiana lidera, jeśli chodzi o wpływy z reklam, Polsat wyprzedziła telewizyjna "Jedynka", mimo słabszego wyniku niż w 2002 roku. Na trzeciej pozycji umocniła się telewizja tvn, która zanotowały największy wzrost wpływów z reklam.

Zobacz tabelęDER-RIGHT: windowtext 0.5pt solid; BORDER-TOP: windowtext; BORDER-LEFT: windowtext; BORDER-BOTTOM: windowtext 1pt solid; BACKGROUND-COLOR: transparent" align=right x:num="183069">183 069123 558 870

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas