Trzeci sezon serialu komediowego TVP 2 “Licencja na wychowanie” ogląda trochę więcej widzów niż premierową serię, ale i tak w paśmie emisji produkcji Dwójka nie ma szans w starciu z konkurencją.
Szesnaście dotąd nadanych odcinków drugiej serii “Licencji” (emisja poniedziałek – czwartek o 19.00) obejrzało średnio 1,07 mln osób widzów przy udziale wynoszącym w grupie wszystkich widzów 7,25 proc., a w komercyjnej 16-49 – 8,27 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Wyniki te są lepsze od tych, które notowała, pokazywana wiosną ub.r. dwa razy w tygodniu (w środy i czwartki o 18.50) pierwsza odsłona serialu. Po emisji ośmiu odcinków przyciągała ona 900 tys. widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 6,45 proc. i 6,60 proc.
W paśmie nadawania “Licencji na wychowanie”, Dwójka cały czas zdecydowanie przegrywa z konkurencyjnymi stacjami, zajmując czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest nadająca “Fakty” stacja TVN, która ma aż 33,57 proc. udziału. Na drugim miejscu plasuje się Polsat (“Wydarzenia”, “Sport”, “Pogoda”; 20,40 proc.), a na trzecim – TVP 1 (“Jaka to melodia?”, “Wieczorynka”; 13,29 proc.).
Z danych telemetrycznych wynika, że “Licencją na wychowanie” oglądają głównie kobiety, widzowie w średnim wieku i starsi, mieszkańcy wsi oraz osoby z wykształceniem podstawowym.
Oglądalność “Licencji na wychowanie” odcinek po odcinku
Zobacz tabelę
Widownia konkurencji w czasie emisji serialu
Profil widowni produkcji