Telewizja2011-05-17
3

TVP Historia i National Geographic mocno w górę

Liderem kanałów dokumentalnych w kwietniu był kanał Discovery. Stracił on jednak widzów. Swoje wyniki znacznie poprawiły TVP Historia oraz National Geographic.

Wśród ogółu widzów liderem był kanał Discovery (0,57 proc. udział w rynku). Druga pozycja, po sporym wzroście, zanotował kanał National Geographic (0,38 proc. udziału w rynku). Podium zamyka Discovery ST (0,25 proc. udziału w rynku). Rekordowe wzrost (+366 proc.) zanotował kanał TVP Historia.

Zobacz tabelę


W grupie komercyjnej podium najpopularniejszych kanałów wyglądało identycznie (straciło Discovery, zyskały National Geographic oraz Discovery ST). Stawkę ze wzrostem wynoszącym 528 proc. również zamyka TVP Historia. 

Zobacz tabelę


Najpopularniejszym programem w Discovery był magazyn „Fani czterech kółek”. Zobaczyło go 218 tys. widzów.  

Zobacz tabelę

 


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

Autor:ks

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas