Telewizja2014-04-08
3

TVP Historia wyprzedziła National Geographic, Planete+ mocno w dół

W marcu 2014 roku pozycja lidera oglądalności wśród kanałów dokumentalnych należała do Discovery Channel. Największym wzrostem pochwalić się mogła Discovery Historia, a najwięcej stracił kanał Planete+.

Udział liderującego Discovery Channel w marcu 2014 roku wyniósł 0,79 proc., po wzroście w skali roku o 12,86 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na drugim miejscu uplasowała się awansująca z trzeciego miejsca TVP Historia z udziałem na poziomie 0,56 proc., po wzroście o 93,10 proc. - drugim największym w zestawieniu. Stacja ta jest dostępna m.in. w ramach naziemnej telewizji cyfrowej.

Natomiast z drugiej na trzecią pozycję spadł National Geographic Channel, którego udział w zeszłym miesiącu wyniósł 0,41 proc., po spadku o 21,15 proc.

Największym wzrostem pochwalić się mogła Discovery Historia, która awansowała z siedemnastego na piętnaste miejsce. Udział tej stacji w analizowanym miesiącu zwiększył się bowiem o 100 proc. do 0,06 proc.

Z kolei największy spadek w analizowanym okresie zanotowała stacja Planete+, której udział zmalał o 46,67 proc. do 0,08 proc. Kanał ten spadł z miejsca dziewiątego na dwunaste.

Zobacz tabelę

W grupie komercyjnej w marcu 2014 roku liderem także był Discovery Channel. Jego udział wyniósł 1,13 proc., po wzroście o 3,67 proc.

Drugie miejsce należało tutaj do National; Geographic Channel, którego udział zmniejszył się o 16,42 proc. i wyniósł 0,56 proc. Z kolei ostatnie miejsce podium zajęła TVP Historia, która awansowała z miejsca piątego (0,49 proc.; wzrost o 113,04 proc. - największy w zestawieniu).

Również i w tej grupie wiekowej największy spadek zanotowała stacja Planete+ - było to 46,15 proc.

Zobacz tabelę

 

 

Autor:mk

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas