Najpopularniejszym kanałem dokumentalnym był w lutym br. Discovery Channel. Ogromy wzrost zanotowała stacja TVP Historia – w grupie wszystkich widzów o 370 proc., zaś w komercyjnej aż o 1500 proc.
Udział niezmiennego lidera, czyli Discovery Channel w grupie 4+ wyniósł w zeszłym miesiącu 0,68 proc. po spadku o 11,2 proc. Na drugie miejsce z czwartego awansował National Geographic Channel. Jego udział wzrósł o 22,5 proc. do 9,38 proc. Na podium znalazł się też kanał Animal Planet (0,32 proc., spadek o 1,9 proc.).
Najwięcej zyskała TVP Historia, której udział poszedł do góry aż o 374 proc., co dało jej 10. miejsce w rankingu. O oczko niżej znalazł się monitorowany od grudnia br. konkurencyjny kanał History – jego udział wyniósł 0,8 proc. Największa stratę (o proc.) zanotował natomiast Discovery World, który miał w ubiegłym miesiącu 0,23 proc. udziału.
Zobacz tabelę
W grupie komercyjnej 16-49 liderem także był Discovery Channel z udziałem w zeszłym miesiącu na poziomie 1,04 proc. Stacja ta zanotowała spadek o 15,1 proc, ale i tak jej wynik był dwa razy wyższy od zajmującego drugie miejsce National Geographic Channel (0,49 proc., wzrost o 28,7 proc.). Trzeci był Discovery Science (0,45 proc., spadek o 4,8 proc.).
W tej grupie TVP Historia zanotowała gigantyczny wzrost o 1500 proc. Jej udział bowiem poszedł do góry z 0,01 proc. w lutym 2010 roku do 0,128 proc. w lutym br.
Zobacz tabelę
Najpopularniejszymi pozycjami w lutym br. w najchętniej oglądanym kanale, czyli Discovery Channel, były dokumenty “Pół tony nastolatka” oraz “Szkoła przetrwania”. Zgromadziły one po 198 tys. widzów.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.