TVP Info i TVN 24 straciły widzów w maju br., zarówno w ujęciurocznym, jak i miesięcznym. Rok do roku zyskały TV Biznes iSuperstacja, miesiąc do miesiąca - TVN CNBC Biznes. Dane na tematstacji informacyjnych za ostatni miesiąc, w którym nie nadawałPolsat News tylko w raporcie Wirtualnemedia.pl.
W zeszłym miesiącu TVP Info oglądało średnio 218 tys. widzówprzy udziale wynoszącym 4,06 proc., zaś TVN 24 przyciągała przedekrany przeciętnie 133 tys. osób, a jej udział wyniósł 2,48 proc.Oznacza to, że w porównaniu z majem 2007 roku kanał informacyjnyTVP stracił 8,9 proc. swoich widzów (21 tys.), a stacji newsowejGrupy TVN ubyło 9,7 proc. oglądających (14 tys.). Spadki udziałówobu stacji nastąpiły zarówno wśród wszystkich widzów, jak i wgrupie kablowo-satelitarnej.
Zobacz tabelę
TV Biznes miała w maju br. średnio prawie 2,5 tys. widzów, czyliponad dwa razy więcej niż w analogicznym miesiącu zeszłego roku,zyskała również w porównaniu do kwietnia br. Natomiast kanał TVNCNBC Biznes w maju br. przyciągał przed telewizory przeciętnieprawie 2,2 tys. oglądających (wzrost w stosunku do kwietnia o 29proc.).
Wzrost średniej oglądalności w ujęciu rocznym zanotowałaSuperstacja. W maju 2007 roku oglądało ją średnio 7,5 tys. widzów,rok później było to 11 tys. osób. Spadek widowni tego kanałunastąpił jednak w stosunku do kwietnia br. - w tym przypadku o 22,2proc.
Na czele najpopularniejszych programów TVP Info w maju br. znalazłysię programy lokalne i "Telekurier", w TVN 24 najchętniej oglądano"Szkło kontaktowe" i "24 Godziny", zaś w Superstacji - "Jednymokiem" i "Dziennik".
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę
Wszystkie dane AGB Nielsen Media Research dlaWirtualnemedia.pl.