Telewizja2015-08-06
4

TVP Info na czele kanałów tematycznych. Stacje sportowe Polsatu mocno do góry

W lipcu 2015 roku na pozycji lidera oglądalności wśród stacji tematycznych znalazło się TVP Info, ale wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy był TVN24. Ogromne wzrosty zanotowały kanały sportowe Polsatu. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych w lipcu 2015 roku należało do TVP Info, którego udział wyniósł 3,85 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększył się on o 3,77 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców.

Drugą lokatę zajął TVN24. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,44 proc., po spadku o 3,10 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się stacja TTV, która w lipcu ub.r. była czwarta. Jej udział zwiększył się o 26,52 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 1,67 proc.

Natomiast na czwarte miejsce spadły TVP Seriale z wynikiem w zeszłym miesiącu na poziomie 1,51 proc., po największym spadku w czołowej dziesiątce zestawienia, wynoszącym 11,70 proc. Pierwszą piątkę zestawienia zamyka TVP Rozrywka, która rok wcześniej była siódma (1,37 proc.; wzrost o 25,69 proc.).

W pierwszej dziesiątce uplasowały się jeszcze takie kanały jak: TVP Regionalna (1,17 proc.; w dół o 4,88 proc.), Polsat News (1,15 proc.; - 6,50 proc.), Polsat Sport (1,10 proc.; + 115,69 proc.), Polo TV (1,04 proc.; + 26,83 proc.) i Polsat Sport News (0,97 proc.; + 169,44 proc. - największy w zestawieniu).

Zobacz tabelę

 

W grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w lipcu 2015 roku na pierwszym miejscu znalazł się kanał TVN24, którego udział w porównaniu do lipca 2014 roku zwiększył się o 0,70 proc. i wyniósł 2,86 proc.

Z trzeciej na drugą lokatę awansowała stacja TTV (1,99 proc.; wzrost o 35,37 proc.). Natomiast na trzecią pozycję spadły TVP Seriale (1,70 proc.; w dół o 1,73 proc.).

Najwięcej w czołowej dziesiątce zyskał Polsat Sport - było to 125,58 proc. do 0,97 proc. udziału. Zaś najwięcej - 20 proc. do 1,08 proc. - straciła Eska TV.

Zobacz tabelę

 

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas