Telewizja2018-08-04
33

TVP Info relacjonuje górską wycieczkę Samuela Pereiry, Michała Adamczyka i Michała Rybickiego (wideo)

Na antenie i profilu twitterowym TVP Info pojawiły się krótkie relacje z górskiej wycieczki dziennikarzy Telewizji Polskiej Samuela Pereiry, Michała Adamczyka i Michała Rybickiego. Część dziennikarzy ocenia, że to niewystarczająco istotny temat.

Redaktor naczelny portalu TVP.info Samuel Pereira, gospodarz „Wiadomości” Michał Adamczyk i szef wydawców TVP Info Michał Rybicki od piątku na swoich profilach twitterowych informowali, że wybierają się razem w wysokie Tatry.

W sobotę przed południem relacje z ich wycieczki pojawiły się na antenie TVP Info. Były to krótkie filmiki nagrywane przez Samuela Pereirę.

- Nasi redakcyjni koledzy z portalu TVP.info i „Wiadomości” wybrali się w Tatry. Obecnie dotarli na Zawrat (2159 m n.p.m.) - napisano na profilu twitterowym TVP Info.

Wycieczka Pereiry, Adamczyka i Rybickiego w Tatry nie jest częścią żadnej akcji antenowej TVP Info ani kampanii społecznej, której patronuje stacja. Nie jest też związana z żadnym eventem organizowanym przez publicznego nadawcę.

Pokazanie w TVP Info relacji z górskiej wycieczki dziennikarzy stacji wykpili niektórzy publicyści aktywni na Twitterze. - Trzech najwybitniejszych taterników swojego pokolenia w drodze ku niezdobytemu jeszcze latem szczytowi. #wieszwięcej A tak swoją drogą, w TVP skończyły się newsy o zdradach opozycji, że muszą relacjonować wczasy swoich wiernych synów? - zapytał Tomasz Walczak z „Super Expressu”. - Narodowa wyprawa na K5;) #Jprdl - stwierdził Mikołaj Wójcik z „Faktu”.

- Czy TVP Info to jakiś prywatny kanalik dla miłośników wycieczek po górach? Co za upadek - oceniła Bianka Mikołajewska z OKO.press. - Szambo wybiło aż w Tatry. Ogólnopolska telewizja osiedlowa w wykonaniu żałosnych amatorów - skrytykował Tomasz Lis z „Newsweek Polska”.

- Ręce opadają - ocenił Leszek Krawczyk. - Nawet to musisz hejtować - odpowiedział mu Samuel Pereira. - Zrób śledztwo :* - napisał natomiast do Bianki Mikołajewskiej.

Według danych Nielsen Audience Measurement w lipcu br. średnia oglądalność minutowa wynosiła 208 186 widzów, a udział stacji w rynku oglądalności - 3,65 proc.

Natomiast portal internetowy TVP.info w kwietniu br. zanotował 1,33 mln realnych użytkowników i 8,94 mln odsłon.

 

Autor:tw

KOMENTARZE(33)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas