Internet2021-03-22
12

TVP.info zbliżyło się do TVN24.pl, Polsatnews.pl ze spadkiem

W lutym TVP.info jako jedyny z portali telewizyjnych stacji informacyjnych osiągnął wzrost liczby użytkowników, dzięki czemu zmniejszył dystans dzielący go od liderującego TVN24.pl. Spory spadek zanotowały Polsatnews.pl, który właśnie łączy się redakcyjnie z Wydarzeniami Interii.

Według danych z badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w lutym br. TVN24.pl odwiedziło 8,42 mln użytkowników, czyli 29,06 proc. internautów w Polsce.

W ramach portalu od prawie dwóch lat działa płatna platforma TVN24 GO, Grupa TVN Discovery nie podaje, ilu użytkowników płaci za dostęp do niej. W TVN24 GO oprócz streamingu TVN24 i TVN24 BiS i programów obu stacji można oglądać wiele reportaży przed premierami telewizyjnymi, a także cykle dostępne tylko tam (niedawno pojawiły się wywiady Piotra Jaconia).

Portal TVP.info odwiedziło 6,97 mln internautów (co dało 24,03 proc. zasięgu), a Polsatnews.pl - 4,94 mln (17,03 proc. zasięgu). W tym pierwszym od roku rozwijana jest sekcja fact-checkingowa, a ten drugi zacieśnia współpracę z Interią, w połowie ub.r. kupioną przez Telewizję Polsat. Tydzień temu ogłoszono utworzenie wspólnego newsroomu Polsatnews.pl i serwisu Wydarzenia Interii.

Serwis Telewizji Republika zanotował 279,3 tys. użytkowników i 0,96 proc. zasięgu. Natomiast witryny Superstacji i Telewizji wPolsce.pl odwiedziło zbyt mało internautów, żeby ich wyniki określono w badaniu Mediapanel.

W porównaniu ze styczniem br. na TVN24.pl ubyło 528,1 tys. internautów, co oznacza spadek o 5,9 proc. Natomiast TVP.info zyskało 613 tys. odwiedzających (9,6 proc.), dzięki czemu jego strata do lidera zmalała z 2,6 do 1,45 mln użytkowników.

Zdecydowanie największy spadek zanotował Polsatnews.pl - o 1,19 mln internautów, czyli 19,4 proc. Natomiast TVrepublika.pl straciła 8,4 tys. użytkowników (2,9 proc.).

Nie porównujemy danych w ujęciu rok do roku, ponieważ Mediapanel jest realizowany od jesieni ub.r., a wcześniej prowadzono badanie Gemius/PBI oparte na innej metodyce. Wyniki serwisów miesiąc do miesiąca mogły zmaleć z oczywistego powodu: luty miał w br. trzy dni mniej niż styczeń.

Autor:tw

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas