Telewizja2005-03-14
0

TVP na autobusach

Nowy reality show TVP wspiera kampania

Pod hasłem "zobacz, jak zmieniają swoje życie" ruszyła 10 marca ogólnopolska kampania promocyjna programu Miasto Marzeń, emitowanego od 13 marca w TVP1. Głównym nośnikiem kampanii są autobusy miejskie w  największych miastach w Polsce. Kampanię uzupełnią spoty na antenie RMF FM.

  

Wprowadzeniu na antenę TVP1 nowatorskiego formatu, jakim jest program "Miasto Marzeń", towarzyszy nietypowe wsparcie promocyjne. W kampanii wykorzystano m.in. powierzchnię reklamową (lewy bok - king size i tył - full back) na kilkudziesięciu autobusach miejskich w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu i w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym. Nowatorskim pomysłem jest umieszczenie w niektórych warszawskich autobusach monitorów, które emitować będą kolejne odcinki Miasta Marzeń. Taka forma promocji  stanowi precedens na skalę europejską.

Realizacja działań w autobusach zlecona została firmie CAM Media. Całość kampanii zorganizowały Biuro Marketingu i Promocji TVP oraz dział marketingu TVP1.

Autor:MASZ

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas