Średnio o 20 proc. Telewizja Polska obniża ceny reklam w okresieletnim.
W wakacyjne poniedziałki 30 sekundowy spot przed "Wiadomościami"TVP1 kosztuje 23 500 zł. Najdrożej w trakcie tygodnia zapłacićtrzeba w środę (25 500 zł), a w trakcie całego tygodnia w sobotę(26 000 zł). Niedzielne spoty po "Wiadomościach" kosztują wgranicach 40 000 zł.
Sobotni Prime Time na Jedynce, czyli filmowy "Hit", kosztujeprzed emisją 28 000 zł, a po 16 000 zł.
Przed "Panoramą" TVP2 reklama kosztuje od 14 500 zł do 19 000zł. Po "Panoramie" 18 500 zł.
Zmiana cennika obowiązuje do 2 września. TVP nalicza ceny napodstawie kosztów dotarcia do 1 proc. grupy docelowej w danympaśmie.